یادداشت

یادداشت

تجربیات،نظرات و دلمشغولیها
یادداشت

یادداشت

تجربیات،نظرات و دلمشغولیها

دکتر مرتضی شیخ

 

 

 

دکتر مرتضی شیخ از مردم پولی نمیگرفت و هرکس هرچه می خواست توی صندوقی که کنار میز دکتر بود می انداخت و چون حق ویزیت دکتر پنج ریال تعیین شده بود (خیلی کمتر از حق ویزیت سایر پزشکان آن زمان )،اکثر مواقع،سر نوشابه به جای پنج ریالی داخل صندوق انداخته میشد و صدائی شبیه انداختن پول شنیده میشد . 

ادامه مطلب ...

معجزه زعفران

 

 

زعفران از سرطان کبد پیشگیری می کند.

ادامه مطلب ...

خاطره ای از عملیات کربلای پنج

 

 

امشب رفتم مسجدالمهدی خیابان فلسطین دوستان قدیمی جمع بودند تا مهدی ملکی را دیدم شروع کرد به تعریف یکی از خاطرات عملیات کربلای پنج که ظاهرا در جلسه دعای ندبه امروز صبح بچه های واحد اطلاعات عملیات لشگر پنج نصر آقای محدث تعریف کرده بود .

ادامه مطلب ...

زائرین پیاده ...

 

 

 

عن عبد العظیم الحسنی قال : سمعت أبا جعفر الثانی (علیه السلام) یقول :

ما زار أبی (علیه السلام) أحد فأصابه أذى من مطر أو برد أو حرّ ، إلاّ حرّم الله جسده على النار.[4]البحار 99 : 31 ، عن أمالی الصدوق : 654.

از عبدالعظیم حسنی نقل شد که گفت شنیدم از امام جواد(ع) که حضرت فرمودند : زیارت نمی کند پدر مرا احدی از مردم که به توسط باران یا سرما یا گرما در این راه اذیت شده است مگر اینکه خداوند متعال بدن او را بر آتش جهنم حرام می کند.

ادامه مطلب ...

تغییر نگرش یا مدیریت تغییر ؟

سلام 

دقیقا یادم نیست چه تاریخی ولی سال هشتادوهفت بود همان سالی که تغییرات عمرانی را در مرکزآموزشی،پژوهشی و درمانی قائم(عج)مشهد شروع کرده بودم و دائما دنبال راهی بودم برای جذب اعتبارات بیشتر چه دولتی و چه ملتی ، اصلا برایم فرقی نمی کرد فقط میخواستم حرکت کنم هنوز دورهMBA مدیریت بیمارستانی را نگذرانده بودم و عملا هیچ چیز از علم مدیریت نمی دانستم 

یک روز جناب آقای دکتر بهرامی ریاست محترم اسبق دانشگاه تلفن زدند،

ادامه مطلب ...