کارگروه فرهیختگان محله راهنمائی مشهد

نظرات،پیشنهادات،تجربیات و .....

کارگروه فرهیختگان محله راهنمائی مشهد

نظرات،پیشنهادات،تجربیات و .....

زنان خانه‌دار اعضای راهبردی شوراهای اجتماعی محلات هستند

نگاه اعضای شورا به زنان عضو در این شورا، نگاه نمایشی یا جنسیتی نیست بلکه زنان به عنوان نماد و نماینده خانواده محسوب می‌شوند در حالی که هیچ‌یک از افراد خانواده نمی‌توانند چنین نقشی را ایفا کنند.

ادامه مطلب ...

متن کامل بیانات مقام معظم رهبری نوروز ۹۲

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم
الحمد ‌لله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام علی سیّدنا و نبیّنا و حبیب قلوبنا ابی‌القاسم المصطفی محمّد و علی ءاله الطّیبین الطّاهرین المنتجبین المعصومین سیّما بقیّة‌الله فی الأرضین. السّلام علی الصّدّیقة الطّاهرة فاطمة بنت رسول الله صلّی الله علیها و علی ابیها و بعلها و بنیها.

ادامه مطلب ...

رکورد زنی کمپ های مشهد در نوروز

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی با اشاره به استقبال و حضور گسترده زائران در مشهد گفت : فقط در یک شب بیش از 700 هزار ظرفیت اقامتی پیش بینی شده در استان و بویژه مشهد تکمیل شد.

جواد موسوی افزود : در نخستین روز سال جدید در مجموع 550 هزار نفر ظرفیت اماکن اقامتی اعم از هتل ، هتل آپارتمان و مهمانپذیرها ، خانه ها شخصی ، مدارس که به همراه ظرفیت پیش بینی شده برای شرایط اضطراری به 700 هزار نفر می رسید، بطور کامل تکمیل شد.

ادامه مطلب ...

اجرای طرح زوج و فرد در مشهد

سردار بهمن امیری‌مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حجم ورودی مسافران به مشهدمقدس، با بیان اینکه پلیس‌راه وظیفه سنگینی را در تامین ایمنی جاده‌های استان و جلوگیری از ایجاد ترافیک در شهرهای ورودی استان را بر عهده دارد، گفت: به همین دلیل پیش‌بینی‌های لازم برای حضور گسترده ماموران پلیس‌راه در جاده‌ها و طول مسیر زائران پیش‌بینی شده است.

ادامه مطلب ...

همکاری ستاد پیشگیری و حفاظت اجتماعی دادگستری با شورای محلات مشهد

امیر مرتضوی شامگاه پنج شنبه در دومین نشست سالانه شورای اجتماعی محلات اظهار کرد: از ستاد مردمی پیشگیری و حفاظت اجتماعی می توانیم در راستای همکاری با شورای محلات استفاده کنیم و پیشنهاد می کنم یک نفر از اعضای ستاد در شورای محلات عضو شود.

ادامه مطلب ...