یادداشت

یادداشت

تجربیات،نظرات و دلمشغولیها
یادداشت

یادداشت

تجربیات،نظرات و دلمشغولیها

قصه یا غصه تابلو ؟

 

 

 سلام 

خوب بعلت مشغله زیاد نتونستم مطلب بنویسم ولی الان در سالن اجتماعات هتل تهانی الزهراء مدینه منوره نشستم و جلسه کاروانه و من در حال نوشتن مطلب ،خوب دوست دارم این مطلب را کامل بخونید و نظرات ، راهنمائی ها و ...... خود را برایم بنویسید . 

ادامه مطلب ...

صیغه عقد اخوت در روز غدیر

در هر صورت فضیلت این روز شریف،بیش از آن است که ذکر شود،و این روز قبولى اعمال شیعیان،و روز برطرف شدن‏غمهاى ایشان است

ادامه مطلب ...

سلام

 

 

خوب اینجا مکه مکرمه است و به برکت این سرزمین مقدس من هم وبلاگ نویس شدم اصلا از جائی شروع شد که مدیر محترم کاروان جناب آقای قربانزاده ازمن خواست وبلاگ کاروان را تکمیل کنم راستش خیلی وقت بود دوست داشتم با این مسئله آشنا بشم که نشد ،ولی حالا که شد ، موقعیت را غنیمت میشمارم و با استعانت از خداوند متعال در سرزمین مقدسش امیدوارم تجربیات مدیریتیم و......... رابه صحنه بحث بیارم تا شاید بتوانم توانمندتر در عرصه مدیریت ظاهر شوم قبل از اینکه بگم کی هستم درخواست میکنم  از کلیه عزیزان توصیه های لازم در این شروع را بنگارند. 

 

 

                                                                                                  خوب تا بعد