یادداشت

یادداشت

تجربیات،نظرات و دلمشغولیها
یادداشت

یادداشت

تجربیات،نظرات و دلمشغولیها

پیوند کلیه افغانستان

از شهریورماه 1391 که رفتم افغانستان تا الان حدود چهار سال میگذرد ، ابتداً هدف از سفر تجارت بود  ولی کم کم تجارت و کار دل ، قاطی شد .

 واقعاً چقدر دوست داشتنی هستند این ملت افغانستان شاید رابطه خونی ایرانیها با آنها این احساس را بیشتر میکند قطعاً در زمانهای نه چندان دور که مرزهای جغرافیائی امروز نبود یا اگر هم بود حکومت داری طوری دیگر بود همه ما یکی بودیم فارق از هر گونه پرچم ، قومیت یا ....

یک روز در دفتر کارم بیمارستان طالقانی مشهد نشسته بودم که آقای مزیدی از کابل تلفن زدند و گفتند بیمارستان خاتم النبین ( ص ) کابل میخواهد من مشاورشان باشم ، اتفاقاً قرار بود هفته بعد به اتفاق چند نفر از دوستان برویم هرات کًه من گفتم عیب ندارد حضوراً میآیم کابل صحبت میکنیم ، که رفتم .

خلاصه این شروع داستان پیوند کلیه افغانستان بود که تا به سرانجام رسید قطعاً توضیحاتش یک کتاب خواهد بود .

خلاصه ای از اتفاقات را در لینک زیر ببیند :

http://s6.picofile.com/file/8256919868/Dr_khani.flv.html

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد