یادداشت

یادداشت

تجربیات،نظرات و دلمشغولیها
یادداشت

یادداشت

تجربیات،نظرات و دلمشغولیها

راهکارهای ارتقاء نظام سلامت کشور (2)

تعیین سقف و کف درآمدی   

 

 

 

بدون شک در صورت عدم کنترل سقف درآمدی هر نفر با توجه به داشتن شخصیت مختلف برای هر فرد ممکن است زیاده خواهی ها شیرازه یک شغل برای رسیدن به بیشتر بدون مرز را متلاشی کند که این مسئله در نظام سلامت آسیبهای جبران ناپذیری را خواهد گذاشت . 

البته تعیین این شاخصه به معلفه های زیادی همچون حداقل درآمد تضمین شده ، میزان سابقه کار ، نوع مدرک ، میزان یا سن حداکثر زمان ممکن برای کسب درآمد ، سختی شرایط کار ، محل ارائه خدمت یا امکانات موجود در محل و ..... دارد. 

امیدوارم یکایک عزیزان با مراجعه به لینک نظر ، در ذیل این نوشتار نظرات ، پیشنهادات و ... خود را ارائه نمایند .

نظرات 2 + ارسال نظر
علی مقدم شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:33

سلام علیکم
مولفه صحیح است
نظر صحیحی است البت به نظر اینجانب در جامعه ایران بین یک درمانگر باسواد ماهر و کم سواد با توانایی فنی ضعیف تفاوت زیادی وجود دارد به همین دلیل در برخی موارد مراجعه به برخی متخصصین به علت مهارت و سواد مناسبشان است. درحالی که در کشور های پیشرفته این فاصله بسیار کم است به نحوی که به دلیل شکایت و برخورد قانونی افراد کم سواد جرئت طبابت ندارند.

یک پزشک شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:38

قانون تمام وقتی پزشکان
اجرای این قانون در دو صورت مشکل آفرین است، یکی اینکه این قانون را سیاه و سفید ببینیم و دیگر اینکه در اجرای آن عجله به خرج دهیم. وی معتقد است به هر حال پزشکان مدت های مدیدی زندگی خود را بر اساس درآمدهای بخش خصوصی و دولتی با هم تنظیم کرده اند و به یکباره نمی‌توان درآمدهای بخش خصوصی را از زندگی آنها منفک کرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد